investition in kryptowährung carsten herpich kryptowährung kryptowährungen ein problem für die geldpolitik kostenlos kryptowährung kaufen

Szkolenie on-line: 4 sprawdzone i skuteczne techniki negocjacji z klientami

szkolenie online ze sprzedaży

19.10.2022 | 4 h

cena za osobę: 299 zł netto

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Jak skutecznie negocjować z klientami? Na to pytanie odpowie Rafał Brodowski, trener i były dyrektor handlowy w Grupie Kapitałowej ORLEN. Nasz ekspert pokaże Ci, jak skutecznie negocjować ceny z klientami. 

Cele/efekty szkolenia:

  • Przeanalizowanie układu zależności w negocjowaniu ceny
  • Poznanie sposobów na użycie różnych parametrów negocjacyjnych do obrony ceny
  • Zrozumienie od czego zależy siła argumentacji w negocjacjach cenowych, czym się różnią argumenty pozytywne od negatywnych i wypracowanie przykładowych argumentów
  • Poznanie działania 5 technik negocjacyjnych, służących obronie ceny/marży
  • Stworzenie praktycznej sekwencji obrony ceny/marży
  • Praktyczne przetrenowanie działania sekwencji na przykładowych case

Program szkolenia:

  1. Krótki wstęp – cele, rundka
  2. Kluczowe parametry negocjacyjne – układ zależności
  3. Jak budować siłę argumentacji do obrony ceny? – model S-K-I
  4. Argumenty pozytywne vs. negatywne
  5. Krótki warsztat – wypracowanie silnych argumentów
  6. 5 kluczowych technik obrony ceny/marży
  7. Jak asertywnie negocjować cenę i być w dialogu z klientem?
  8. Warsztat praktyczny – sekwencja obrony ceny/marży
  9. Krótki trening w strukturach 3-osobowych + feedback

O trenerze

Rafał Brodowski – profesjonalny certyfikowany trener biznesu, Absolwent Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiada dyplom Akademii Profesjonalnego Trenera Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert w dziedzinie sprzedaży posługujący się w pracy nie tylko wiedzą, ale również zdobytym doświadczeniem. Praktykę w dziedzinie sprzedaży oraz szkoleń o tematyce obsługi klienta, sprzedaży i organizacji pracy zdobywał pracując jako dyrektor handlowy w Grupie Kapitałowej ORLEN. Od roku 2008 szkolił kadrę menadżerską oraz pracowników takich firm jak: PKN ORLEN SA, Poczta Polska SA, DPD Polska, Lufthansa AG, 4F (OTCF Sp. z o.o.), Polskie Stacje Paliw HUZAR SA, Najwyższa Izba Kontroli, NFZ, Mota-Engil Central Europe SA, Zehnder Polska Sp. z o.o., Chem Poland Sp. z o.o., RUCH SA, Małpka SA, SofLab Technology Sp. z o.o. i wielu innych.

Specjalizacja trenerska: sprzedaż (prospecting, relacje z klientami, badanie potrzeb, prezentacje handlowe, sprzedaż telefoniczna, radzenie sobie z obiekcjami, zamykanie sprzedaży, sprzedaż wieloetapowa, itd.), negocjacje (proces negocjacji, techniki negocjacyjne, itd.), obsługa klienta (telefoniczna, bezpośrednia, trudne sytuacje w obsłudze, itd.), organizacja pracy, zarządzanie sobą w czasie, sterowanie strumieniem zadań.

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: