Wróć do listy e-szkoleń
BITE SIZED LEARNING

DNA motywacyjne
– jak skutecznie motywować pracowników

Bardzo często rozmowy między managerami i przedsiębiorcami dotyczą tego w jaki sposób motywować pracowników. W jaki sposób sprawić, by robili to, co dla firmy jest najważniejsze? Nie da się motywować wszystkich ludzi w ten sam sposób – motywowanie powinno być spersonalizowane. To e-szkolenie podpowie Ci jak motywować ludzi uwzględniając wyjątkowość i indywidualność każdego z nich oraz stosować takie metody, które każdemu człowiekowi dadzą najwięcej motywacji do pracy.

Forma:
nagranie video
Czas trwania:
15 min
Język:
polski
Hero image
Czego się nauczysz

Czego się nauczysz

  • Poznasz Model DNA motywacyjnego – w jaki sposób można go wykorzystać do motywacji pracowników
  • Rozpoznasz jakie DNA motywacyjne mają członkowie Twojego zespołu i będziesz wiedział jak ich skutecznie motywować
Wymagania

Wymagania

  • Urządzenie z dostępem do Internetu
  • Materiały do notatek (np. notes, długopis)
To szkolenie obejmuje

To szkolenie obejmuje

  • 15 min e-szkolenia w formie nagrania video trenera z zadaniami w trakcie
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp za pomocą platformy e-learningowej
  • Dostęp do e-szkolenia na 5 miesięcy
Dla kogo jest to szkolenie

Dla kogo jest to szkolenie

  • Managerowie, kierownicy zespołów, przedsiębiorcy zarządzający pracownikami, którzy chcą skutecznie motywować pracowników
Zawartość szkolenia

Zawartość szkolenia

  • Wstęp
  • Jak zmotywować ludzi?
  • DNA motywacyjne
  • Z czego składa się DNA motywacyjne?
  • Typ kontaktowy
  • Typ wydajny
  • Typ stabilny
  • Typ zmienny
  • Typ wewnętrzny
  • Typ zewnętrzny
  • Jak wykorzystać wiedzę o DNA motywacyjnym
  • Dlaczego warto korzystać z DNA motywacyjnego?
  • Jak rozpoznać DNA motywacyjne pracownika?
  • Zakończenie
Instruktor

Instruktor

Maja L.

Maja L.

Trenerka i konsultantka ds. rozwoju w firmie Human Partner

Absolwentka studiów magisterskich z Zarządzania i Marketingu na Politechnice Wrocławskiej. Zdobyła Certyfikat Tutora Kolegium Tutorów oraz Certyfikat I stopnia Collegium Wratislaviense. Doświadczenie zdobyła jako dyrektor działu sprzedaży i obsługi klienta PROMEDIS Sp. z o.o. oraz kierownik działu sprzedaży MEDICOVER.

Od 12 lat pomaga ludziom zdobywać umiejętności, które budują ich zawodową przyszłość, a firmom – poprzez rozwój ich pracowników, osiągać założone cele, wzrastać i wypracowywać zysk. Wierzy, że skuteczność szkolenia to wynik zrozumienia sytuacji firmy, ludzi i zespołów, dlatego poświęca czas, aby dowiedzieć się, co naprawdę jest potrzebne.

Specjalizacja trenerska: komunikacja i współpraca w zespole, zarządzanie ludźmi w zmianie, tworzenie innowacyjnego środowiska pracy, Customer Experience Managment, zarządzanie i przywództwo.