Wróć do listy e-szkoleń
BITE SIZED LEARNING

Ja, manager
Pierwsze kroki po awansie

Awans na kierownice stanowisko to ogromne wyzwanie i duża zmiana. By awans był mniej stresujący, a konkretne oczekiwane i nadzieje pokładane w nowo mianowanym managerze przez przełożonych, spełnione – bardzo ważne są pierwsze prawidłowo poczynione kroki awansowanego pracownika. Nasze e-szkolenie, w sposób zwięzły i uporządkowany, pomoże nowo mianowanym managerom rozpocząć pracę na nowym stanowisku.

Forma:
animacja
Czas trwania:
25 min
Język:
polski
Hero image
Czego się nauczysz

Czego się nauczysz

  • Dowiesz się jak zawrzeć kontrakt ze swoim przełożonym
  • Będziesz wiedział/a jak przygotować się na zmiany relacji w zespole
  • Dowiesz się jak wygłosić expose szefa
Wymagania

Wymagania

  • Urządzenie z dostępem do Internetu
  • Materiały do notatek (np. notes, długopis)
To szkolenie obejmuje

To szkolenie obejmuje

  • 25 min e-szkolenia w formie interaktywnych animacji z zadaniami w trakcie
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp za pomocą platformy e-learningowej
  • Dostęp do e-szkolenia na 5 miesięcy
Dla kogo jest to szkolenie

Dla kogo jest to szkolenie

  • Nowo mianowani managerowie
Zawartość szkolenia

Zawartość szkolenia

  • Start
  • Wprowadzenie
  • Cel szkolenia
  • Krok pierwszy – kontakt z szefem
  • Zadanie 1
  • Krok drugi – zmiana relacji z zespołem
  • Zadanie 2
  • Krok trzeci – wygłoszenie expose szefa
  • Plan dobrego expose
  • Zadanie 3
  • Zadanie 4
  • Zakończenie
Instruktor

Instruktor

Maja L.

Maja L.

Trenerka i konsultantka ds. rozwoju w firmie Human Partner

Absolwentka studiów magisterskich z Zarządzania i Marketingu na Politechnice Wrocławskiej. Zdobyła Certyfikat Tutora Kolegium Tutorów oraz Certyfikat I stopnia Collegium Wratislaviense. Doświadczenie zdobyła jako dyrektor działu sprzedaży i obsługi klienta PROMEDIS Sp. z o.o. oraz kierownik działu sprzedaży MEDICOVER.

Od 12 lat pomaga ludziom zdobywać umiejętności, które budują ich zawodową przyszłość, a firmom – poprzez rozwój ich pracowników, osiągać założone cele, wzrastać i wypracowywać zysk. Wierzy, że skuteczność szkolenia to wynik zrozumienia sytuacji firmy, ludzi i zespołów, dlatego poświęca czas, aby dowiedzieć się, co naprawdę jest potrzebne.

Specjalizacja trenerska: komunikacja i współpraca w zespole, zarządzanie ludźmi w zmianie, tworzenie innowacyjnego środowiska pracy, Customer Experience Managment, zarządzanie i przywództwo.