Wróć do listy e-szkoleń
BITE SIZED LEARNING

Jak przekazać trudną
informację zwrotną

Przekazywanie informacji zwrotnej pracownikom jest podstawowym i ważnym zadaniem każdego managera. Źle przekazany feedback może przynieść odwrotny skutek od zamierzonego. W tym e-szkoleniu dowiesz się, jak przeprowadzić feedback, poznasz metody skutecznego przekazywania informacji zwrotnej, które przyniosą pozytywne zmiany w zachowaniu i zostaną pozytywnie odebrane przez pracowników.

Forma:
animacja
Czas trwania:
30 min
Język:
polski
Hero image
Czego się nauczysz

Czego się nauczysz

  • Dowiesz się czym jest feedback, dlaczego warto go stosować i jakie są jego rodzaje
  • Będziesz wiedział komu i kiedy należy go udzielać
  • Poznasz 6 kluczowych zasad udzielania informacji zwrotnej
  • Dowiesz się na co zwrócić uwagę przygotowując się do udzielenia trudnej informacji zwrotnej
Wymagania

Wymagania

  • Urządzenie z dostępem do Internetu
  • Materiały do notatek (np. notes, długopis)
To szkolenie obejmuje

To szkolenie obejmuje

  • 30 min e-szkolenia w formie interaktywnych animacji z zadaniami w trakcie
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp za pomocą platformy e-learningowej
  • Dostęp do e-szkolenia na 5 miesięcy
Dla kogo jest to szkolenie

Dla kogo jest to szkolenie

  • Nowi managerowie, kierownicy zespołów, którzy chcą poprawić swoje umiejętności dot. przekazywania informacji zwrotnej
  • Managerowie z dłuższym stażem, przedsiębiorcy zarządzający pracownikami, którzy mają pewne doświadczenie w zarządzaniu chcący odświeżyć swoje umiejętnościw tym obszarze
Zawartość szkolenia

Zawartość szkolenia

  • Start
  • Wprowadzenie
  • Czym jest feedback i dlaczego jest ważny
  • Kiedy i gdzie stosować feedback
  • Na co zwrócić uwagę przygotowując feedback
  • Bariery w udzielaniu feedback’u
  • Zadanie 1
  • Studium przypadku – przykład feedback’u
  • Rodzaje i metody feedback’u
  • Metoda SPINKA
  • Jak udzielać feedback’u – 5 kroków
  • Zadanie 2
  • 6 kluczowych zasad udzielania informacji zwrotnej
  • Podsumowanie – dlaczego warto udzielać feedback’u
  • Zakończenie
Instruktor

Instruktor

Agnieszka O.

Agnieszka O.

Trenerka i konsultantka ds. rozwoju w firmie Human Partner

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ukończyła  podyplomowe studia Menedżerskie na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej oraz wiele kursów szkoleniowych z zakresu  zarządzania, przywództwa, team buildingu oraz komunikacji.

Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi zdobyła w międzynarodowej korporacji, gdzie od  początku swojej kariery specjalizowała  się w rozwoju umiejętności miękkich wśród pracowników średniego i wyższego szczebla menedżerskiego. Współpracowała przy projektowaniu, wdrażaniu i doskonaleniu wielu narzędzi i programów. Tworzyła od podstaw SYSTEM OCEN OKRESOWYCH PRACOWNIKÓW PRZEZ KOMPETENCJE. Brała udział w projektach związanych z rozwojem kompetencji miękkich dla kadry średniego szczebla, w trakcie których zostało przeszkolonych z doskonałymi efektami ponad 700 osób. Stworzyła liczne programy rozwojowe dla menedżerów i ich pracowników (programy powitalne, językowe, doskonalące umiejętności menedżerskie i eksperckie). Współpracowała przy projektach przywódczych dla kadry zarządzającej.

Interesuje się bezkonfliktowymi metodami komunikacji w procesach biznesowych, a  w szczególności metoda NVC – non violentcommunication dr Marshalla Rosenberga.

Szkoliła m.in. dla firm:  FagorMastercook, NetSolar, Arkana Cosmetics, BMETERS POLSKA, Palisada.pl, STATOR MK, FRANKONIA POLSKA

Specjalizacja trenerska: zarządzanie personelem, rekrutacja, oceny okresowe, doskonalenie podwładnych, przywództwo, komunikacja, obsługa klienta, team building