Czego się nauczysz
- Dowiesz się jakie są kluczowe zasady skutecznego delegowania zadań
- Poznasz 7 najważniejszych umiejętności delegowania
- Będziesz wiedział jak prawidłowo poprowadzić rozmowę delegującą
Wymagania
- Urządzenie z dostępem do Internetu
- Materiały do notatek (np. notes, długopis)
To szkolenie obejmuje
- 40 min e-szkolenia w formie interaktywnych animacji z zadaniami w trakcie
- Certyfikat ukończenia
- Dostęp za pomocą platformy e-learningowej
- Dostęp do e-szkolenia na 5 miesięcy
Dla kogo jest to szkolenie
- Nowi managerowie, kierownicy zespołów, którzy chcą poprawić swoje umiejętności delegowania
- Managerowie z dłuższym stażem, przedsiębiorcy zarządzający pracownikami, którzy mają pewne doświadczenie w zarządzaniu i delegowaniu chcący odświeżyć swoje umiejętności w tym obszarze
Zawartość szkolenia
-
Start
-
Czym jest delegowanie?
-
Dlaczego delegowanie?
-
Jak skutecznie delegować?
-
Kiedy delegować zadania? 5 kluczowych pytań
-
Jak poprowadzić rozmowę delegującą
-
Ćwiczenie
-
7 kluczowych umiejętności skutecznego delegowania
-
Jak zacząć częściej delegować
-
Pułapki delegowania
-
Zakończenie
Instruktor
Agnieszka O.
Trenerka i konsultantka ds. rozwoju w firmie Human Partner
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ukończyła podyplomowe studia Menedżerskie na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej oraz wiele kursów szkoleniowych z zakresu zarządzania, przywództwa, team buildingu oraz komunikacji.
Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi zdobyła w międzynarodowej korporacji, gdzie od początku swojej kariery specjalizowała się w rozwoju umiejętności miękkich wśród pracowników średniego i wyższego szczebla menedżerskiego. Współpracowała przy projektowaniu, wdrażaniu i doskonaleniu wielu narzędzi i programów. Tworzyła od podstaw SYSTEM OCEN OKRESOWYCH PRACOWNIKÓW PRZEZ KOMPETENCJE. Brała udział w projektach związanych z rozwojem kompetencji miękkich dla kadry średniego szczebla, w trakcie których zostało przeszkolonych z doskonałymi efektami ponad 700 osób. Stworzyła liczne programy rozwojowe dla menedżerów i ich pracowników (programy powitalne, językowe, doskonalące umiejętności menedżerskie i eksperckie). Współpracowała przy projektach przywódczych dla kadry zarządzającej.
Interesuje się bezkonfliktowymi metodami komunikacji w procesach biznesowych, a w szczególności metoda NVC – non violentcommunication dr Marshalla Rosenberga.
Szkoliła m.in. dla firm: FagorMastercook, NetSolar, Arkana Cosmetics, BMETERS POLSKA, Palisada.pl, STATOR MK, FRANKONIA POLSKA
Specjalizacja trenerska: zarządzanie personelem, rekrutacja, oceny okresowe, doskonalenie podwładnych, przywództwo, komunikacja, obsługa klienta, team building