Wróć do listy e-szkoleń
BITE SIZED LEARNING

Jak skutecznie
delegować zadania

Nikt nie jest w stanie zrobić wszystkiego sam. Delegowanie to kluczowa umiejętność menedżerów, by mogli działać sprawniej i efektownie skupiając się na działaniach o wyższej wartości, a także by bardziej produktywnie wykorzystywać swój czas. To praktyczne e-szkolenie da Ci wsparcie, jak krok po kroku, skutecznie delegować zadania.

Forma:
animacja
Czas trwania:
40 min
Język:
polski
Hero image
Czego się nauczysz

Czego się nauczysz

  • Dowiesz się jakie są kluczowe zasady skutecznego delegowania zadań
  • Poznasz 7 najważniejszych umiejętności delegowania
  • Będziesz wiedział jak prawidłowo poprowadzić rozmowę delegującą
Wymagania

Wymagania

  • Urządzenie z dostępem do Internetu
  • Materiały do notatek (np. notes, długopis)
To szkolenie obejmuje

To szkolenie obejmuje

  • 40 min e-szkolenia w formie interaktywnych animacji z zadaniami w trakcie
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp za pomocą platformy e-learningowej
  • Dostęp do e-szkolenia na 5 miesięcy
Dla kogo jest to szkolenie

Dla kogo jest to szkolenie

  • Nowi managerowie, kierownicy zespołów, którzy chcą poprawić swoje umiejętności delegowania
  • Managerowie z dłuższym stażem, przedsiębiorcy zarządzający pracownikami, którzy mają pewne doświadczenie w zarządzaniu i delegowaniu chcący odświeżyć swoje umiejętności w tym obszarze
Zawartość szkolenia

Zawartość szkolenia

  • Start
  • Czym jest delegowanie?
  • Dlaczego delegowanie?
  • Jak skutecznie delegować?
  • Kiedy delegować zadania? 5 kluczowych pytań
  • Jak poprowadzić rozmowę delegującą
  • Ćwiczenie
  • 7 kluczowych umiejętności skutecznego delegowania
  • Jak zacząć częściej delegować
  • Pułapki delegowania
  • Zakończenie
Instruktor

Instruktor

Agnieszka O.

Agnieszka O.

Trenerka i konsultantka ds. rozwoju w firmie Human Partner

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ukończyła  podyplomowe studia Menedżerskie na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej oraz wiele kursów szkoleniowych z zakresu  zarządzania, przywództwa, team buildingu oraz komunikacji.

Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi zdobyła w międzynarodowej korporacji, gdzie od  początku swojej kariery specjalizowała  się w rozwoju umiejętności miękkich wśród pracowników średniego i wyższego szczebla menedżerskiego. Współpracowała przy projektowaniu, wdrażaniu i doskonaleniu wielu narzędzi i programów. Tworzyła od podstaw SYSTEM OCEN OKRESOWYCH PRACOWNIKÓW PRZEZ KOMPETENCJE. Brała udział w projektach związanych z rozwojem kompetencji miękkich dla kadry średniego szczebla, w trakcie których zostało przeszkolonych z doskonałymi efektami ponad 700 osób. Stworzyła liczne programy rozwojowe dla menedżerów i ich pracowników (programy powitalne, językowe, doskonalące umiejętności menedżerskie i eksperckie). Współpracowała przy projektach przywódczych dla kadry zarządzającej.

Interesuje się bezkonfliktowymi metodami komunikacji w procesach biznesowych, a  w szczególności metoda NVC – non violentcommunication dr Marshalla Rosenberga.

Szkoliła m.in. dla firm:  FagorMastercook, NetSolar, Arkana Cosmetics, BMETERS POLSKA, Palisada.pl, STATOR MK, FRANKONIA POLSKA

Specjalizacja trenerska: zarządzanie personelem, rekrutacja, oceny okresowe, doskonalenie podwładnych, przywództwo, komunikacja, obsługa klienta, team building