Czego się nauczysz
- Będziesz wiedział/a jak powinien wyglądać prawidłowy proces rozmowy handlowej
- Dowiesz się w jaki sposób zminimalizować ryzyko wystąpienia obiekcji
- Poznasz skuteczne sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami klientów wobec oferowanej ceny
Wymagania
- Urządzenie z dostępem do Internetu
- Materiały do notatek (np. notes, długopis)
To szkolenie obejmuje
- 30 min e-szkolenia w formie interaktywnych animacji z zadaniami w trakcie
- Certyfikat ukończenia
- Dostęp za pomocą platformy e-learningowej
- Dostęp do e-szkolenia na 5 miesięcy
Dla kogo jest to szkolenie
- Handlowcy, managerowie sprzedaży oraz przedsiębiorcy odpowiedzialni za sprzedaż w swoich firmach
Zawartość szkolenia
-
Start
-
Wprowadzenie
-
Pretest
-
Proces rozmowy handlowej
-
Minimalizowanie wystąpienia obiekcji
-
Przygotowanie do radzenia sobie z obiekcjami
-
Zadanie 1
-
Sekwencja PIW-O
-
Przykłady radzenia sobie z obiekcjami
-
Zadanie 2
-
Obiekcje klienta, który „nie ma budżetu”
-
Jak radzić sobie z „pustym portfelem” klienta
-
Zakończenie
Instruktor
Rafał B.
Profesjonalny certyfikowany trener biznesu w firmie Human Partner
Rafał B.
Absolwent Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiada dyplom Akademii Profesjonalnego Trenera Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert w dziedzinie sprzedaży posługujący się w pracy nie tylko wiedzą, ale również zdobytym doświadczeniem. Praktykę w dziedzinie sprzedaży oraz szkoleń o tematyce obsługi klienta, sprzedaży i organizacji pracy zdobywał pracując jako dyrektor handlowy w Grupie Kapitałowej ORLEN.
Od roku 2008 szkolił kadrę menadżerską oraz pracowników firm, takich jak: PKN ORLEN SA, Poczta Polska SA, DPD Polska, Lufthansa AG, 4F (OTCF Sp. z o.o.), Polskie Stacje Paliw HUZAR SA, Najwyższa Izba Kontroli, NFZ, Mota-Engil Central Europe SA, Zehnder Polska Sp. z o.o., Chem Poland Sp. z o.o., RUCH SA, Małpka SA, SofLab Technology Sp. z o.o. i wielu innych.
Specjalizacja trenerska: sprzedaż (prospecting, relacje z klientami, badanie potrzeb, prezentacje handlowe, sprzedaż telefoniczna, radzenie sobie z obiekcjami,zamykanie sprzedaży, sprzedaż wieloetapowa, itd.), negocjacje (proces negocjacji,techniki negocjacyjne, itd.), obsługa klienta (telefoniczna, bezpośrednia, trudnesytuacje w obsłudze, itd.), organizacja pracy, zarządzanie sobą w czasie, sterowaniestrumieniem zadań.