Wróć do listy e-szkoleń
BITE SIZED LEARNING

Jak skutecznie
można obronić cenę

Co zrobić, gdy Klient poprosi o rabat lub stwierdzi, że cena oferowanego przez Ciebie produktu czy usługi jest zbyt wysoka? To e-szkolenie zawiera przydatne i praktyczne wskazówki dla przedstawicieli handlowych, sprzedawców i wszystkich tych, którzy rozmawiają z klientami,by sfinalizować transakcję po takiej cenie, jaką zaproponowali swoim klientom.

Forma:
animacja
Czas trwania:
30 min
Język:
polski
Hero image
Czego się nauczysz

Czego się nauczysz

  • Będziesz wiedział/a jak powinien wyglądać prawidłowy proces rozmowy handlowej
  • Dowiesz się w jaki sposób zminimalizować ryzyko wystąpienia obiekcji
  • Poznasz skuteczne sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami klientów wobec oferowanej ceny
Wymagania

Wymagania

  • Urządzenie z dostępem do Internetu
  • Materiały do notatek (np. notes, długopis)
To szkolenie obejmuje

To szkolenie obejmuje

  • 30 min e-szkolenia w formie interaktywnych animacji z zadaniami w trakcie
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp za pomocą platformy e-learningowej
  • Dostęp do e-szkolenia na 5 miesięcy
Dla kogo jest to szkolenie

Dla kogo jest to szkolenie

  • Handlowcy, managerowie sprzedaży oraz przedsiębiorcy odpowiedzialni za sprzedaż w swoich firmach
Zawartość szkolenia

Zawartość szkolenia

  • Start
  • Wprowadzenie
  • Pretest
  • Proces rozmowy handlowej
  • Minimalizowanie wystąpienia obiekcji
  • Przygotowanie do radzenia sobie z obiekcjami
  • Zadanie 1
  • Sekwencja PIW-O
  • Przykłady radzenia sobie z obiekcjami
  • Zadanie 2
  • Obiekcje klienta, który „nie ma budżetu”
  • Jak radzić sobie z „pustym portfelem” klienta
  • Zakończenie
Instruktor

Instruktor

Rafał B.

Rafał B.

Profesjonalny certyfikowany trener biznesu w firmie Human Partner

Rafał B.

Absolwent Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiada dyplom Akademii Profesjonalnego Trenera Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert w dziedzinie sprzedaży posługujący się w pracy nie tylko wiedzą, ale również zdobytym doświadczeniem. Praktykę w dziedzinie sprzedaży oraz szkoleń o tematyce obsługi klienta, sprzedaży i organizacji pracy zdobywał pracując jako dyrektor handlowy w Grupie Kapitałowej ORLEN.

Od roku 2008 szkolił kadrę menadżerską oraz pracowników  firm, takich jak: PKN ORLEN SA, Poczta Polska SA, DPD Polska, Lufthansa AG, 4F (OTCF Sp. z o.o.), Polskie Stacje Paliw HUZAR SA, Najwyższa Izba Kontroli, NFZ, Mota-Engil Central Europe SA, Zehnder Polska Sp. z o.o., Chem Poland Sp. z o.o., RUCH SA, Małpka SA, SofLab Technology Sp. z o.o. i wielu innych.

Specjalizacja trenerska: sprzedaż (prospecting, relacje z klientami, badanie potrzeb, prezentacje handlowe, sprzedaż telefoniczna, radzenie sobie z obiekcjami,zamykanie sprzedaży, sprzedaż wieloetapowa, itd.), negocjacje (proces negocjacji,techniki negocjacyjne, itd.), obsługa klienta (telefoniczna, bezpośrednia, trudnesytuacje w obsłudze, itd.), organizacja pracy, zarządzanie sobą w czasie, sterowaniestrumieniem zadań.