Czego się nauczysz
- Będziesz wiedział/a jak zakomunikować zespołowi zmiany
- Będziesz potrafił/a zidentyfikować pracownika w jakiej aktualnie fazie zmiany się znajduje i jak go wesprzeć
- Dowiesz się jakie są 4 etapy pracy z oporem
- Poznasz narzędzia, które można zastosować wprowadzając zmiany w firmie
Wymagania
- Urządzenie z dostępem do Internetu
- Materiały do notatek (np. notes, długopis)
To szkolenie obejmuje
- 30 min e-szkolenia w formie nagrania video trenera z zadaniami w trakcie
- Certyfikat ukończenia
- Dostęp za pomocą platformy e-learningowej
- Dostęp do e-szkolenia na 5 miesięcy
Dla kogo jest to szkolenie
- Managerowie, kierownicy zespołów, pracownicy i przedsiębiorcy zarządzający pracownikami, którzy wprowadzają lub będą wprowadzać zmiany w firmie
Zawartość szkolenia
-
Wstęp
-
Dlaczego zmiany się nie udają?
-
4 fazy przechodzenia przez zmianę
-
Jaką zmianę aktualnie wprowadzasz?
-
Faza zaprzeczenia
-
Jak zakomunikujesz zmianę, którą wprowadzasz?
-
Faza oporu
-
Praca z oporem
-
Jak przygotujesz się do pracy z oporem?
-
Faza badania
-
Praca w fazie badania
-
Faza akceptacji (zaangażowania)
-
Faza akceptacji: jak podsumować zmianę
-
Podsumowanie
Instruktor
Maja L.
Trenerka i konsultantka ds. rozwoju w firmie Human Partner
Absolwentka studiów magisterskich z Zarządzania i Marketingu na Politechnice Wrocławskiej. Zdobyła Certyfikat Tutora Kolegium Tutorów oraz Certyfikat I stopnia Collegium Wratislaviense. Doświadczenie zdobyła jako dyrektor działu sprzedaży i obsługi klienta PROMEDIS Sp. z o.o. oraz kierownik działu sprzedaży MEDICOVER.
Od 12 lat pomaga ludziom zdobywać umiejętności, które budują ich zawodową przyszłość, a firmom – poprzez rozwój ich pracowników, osiągać założone cele, wzrastać i wypracowywać zysk. Wierzy, że skuteczność szkolenia to wynik zrozumienia sytuacji firmy, ludzi i zespołów, dlatego poświęca czas, aby dowiedzieć się, co naprawdę jest potrzebne.
Specjalizacja trenerska: komunikacja i współpraca w zespole, zarządzanie ludźmi w zmianie, tworzenie innowacyjnego środowiska pracy, Customer Experience Managment, zarządzanie i przywództwo.