Szkolenie on-line: Feedback czy feedforward – skuteczne narzędzia w komunikacji i zarządzaniu zdalnym

Zobacz, jak skutecznie przekazywać i odbierać informacje zwrotne w pracy zdalnej!

Czy wiesz, ze co druga osoba deklaruje, że konstruktywna informacja zwrotna to jedna z bardziej skutecznych metod zarządzania i motywowania pracowników? Okazuje się, że pracownikom zależy bardziej na pochwale, docenianiu ze strony przełożonego i konstruktywnej informacji, niż na wysokim wynagrodzeniu, interesującym projekcie. Zapisz się na nasze szkolenie on-line, żeby poznać skuteczne narzędzia w komunikacji i zarządzaniu zdalnym.

szkolenie online z feedbacku

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

cena: 299 zł netto/os. 

23.02.2022 – 4 h

Dzięki szkoleniu nabędziesz:

  • umiejętność zastosowania metod udzielania informacji zwrotnej
  • odpowiednie wykorzystanie narzędzi feedback i feedforward
  • poznanie technik skutecznej komunikacji
  • rozpoznawania intencji naszego odbiorcy
  • dostosowanie stylu informacji zwrotnej do konkretnego odbiorcy
  • budowanie konstruktywnych komunikatów
  • zwiększenie zaangażowania i motywacji pracowników
  • zarządzanie trudnymi sytuacjami
  • analiza własnych zachowań i stylu prowadzenia rozmów
  • wykorzystanie informacji zwrotnej w podnoszeniu efektywności zespołu

Kluczowe zagadnienia, które zostaną 

  • Feedback i feedforward w nowej normalności – dlaczego należy „stosować” na co dzień (case studdies, feeedback w % i w $- feedback w badaniach)- szkolenie oparte na dowodach- evidance based training
  • Poznaj swoje strefy rozwoju- jak wspierać pracowników? Jak rozwijać siebie?- Czym są strefy rozwoju? W jaki sposób wspierają rozwój nowych umiejętności?
  • Kultura feedbacku – jak stosować feedback na co dzień- obszary, feedback konstruktywny, feedback korygujący – ponad 20 przykładów – zasady, założenia- ćwiczenia praktyczne – action learning
  • 6 kroków- Dziękuję za feedback S. Heen- rozwój kompetencji (wiedza, umiejętności, postawa) skutecznego odbioru informacji zwrotnej- ćwiczenia (jak odbierać informację zwrotną)
  • Rodzaje feedbacku (jakościowy, motywujący, korygujący, bieżący, podsumowujący, coachingowy)- jakie są Twoje realne potrzeby?
  • Metody feedbacku (FUKO, FUO, SPINKA, KANAPKA, STAR, BOOST, BEAR, IDEA, HEAR, OILS, AID…) przegląd- wybór zgodnie z sytuacją w której znajdujesz się Ty, Twój Pracownik/Twój Zespół- teoria, ćwiczenia
  • 10 kluczowych obszarów motywowania- jak to robić informacją zwrotną?- praktyczne rozwiązania. Jak „używać” w moim zespole? – ćwiczenia
  • Feedforward- Marshall Goldsmith- narzędzie orientujące na cel- jak i kiedy stosować- ćwiczenia

Termin szkolenia online

23.02.2022 – 4 h

cena: 299 zł netto/os. 

Adresaci szkolenia

Bez względu na to, czy będziesz prowadzić zebranie dla zespołu, indywidualną rozmowę z pracownikiem, a może nawet rozmowę oceniającą – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Wiedza zdobyta w czasie szkolenia ułatwi Ci rozpoznawanie blokady konstruktywnego feedbacku i pozwoli efektywnie zarządzać zespołem (zdalnie, stacjonarnie i hybrydowo).

Podczas szkolenia online dowiesz się:

  • dlaczego warto korzystać z feedbacku i często go „używać”?
  • jakie są zasady korzystania z feedbacku w pracy online?
  • dlaczego feedforward wspiera feedback?

O prowadzącej

Agnieszka Ochnik – trenerka i konsultantka ds. rozwoju

Brała udział w projektach związanych z rozwojem kompetencji miękkich dla kadry średniego szczebla, w trakcie których zostało przeszkolonych z doskonałymi efektami ponad 700 osób. Stworzyła liczne programy rozwojowe dla menedżerów i ich pracowników (programy powitalne, językowe, doskonalące umiejętności menedżerskie i eksperckie). Współpracowała przy projektach przywódczych dla kadry zarządzającej.

Interesuje się bezkonfliktowymi metodami komunikacji w procesach biznesowych, a w szczególności metoda NVC – non violent communication dr Marshalla Rosenberga.

Szkoliła m.in. dla takich firm, takich jak: Fagor Mastercook, NetSolar, Arkana Cosmetics, BMETERS POLSKA, Palisada.pl, STATOR MK, FRANKONIA POLSKA  

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: