captcha
Przeładuj

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, dzięki któremu dowiesz się, jak zwiększyć sieć kontaktów na LinkedIn o kilka tysięcy i wykorzystać social selling do zdobywania wartościowych relacji oraz zamieniania ich w KONTRAKTY.

 

 

O szkoleniu LinkedIn selling

 

Większość użytkowników Internetu spędza w social mediach od kilkunastu do kilkudziesięciu godzin tygodniowo. Działania Facebooka powodują, że sprzedaż i promowanie się przy użyciu tej platformy jest coraz droższe i mniej optymalne.

Nieodkrytym lądem, który daje dużo możliwości i nie jest tak oblegany jest LinkedIn. Dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak możesz uzyskać przewagę konkurencyjną angażując właśnie tam swoje działania.

Dlaczego LinkedIn? W Polsce korzysta z niego ponad 2 miliony użytkowników, którzy nie tylko przebywają na tym portalu w aspekcie zawodowym,  ale występują na nim z imienia i nazwiska, co daje zupełnie inne możliwości, niż FB, gdzie często osoby występują pod pseudonimami lub fałszywymi kontami.

 

<<KLIKNIJ, ŻEBY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE>>

Uwaga! Termin zapisów  na szkolenie upływa 30 marca 2018 r.

 

Zasięgnij wiedzy eksperta

 

LinkedIn selling to NOWOŚĆ we Wrocławiu. Już 10 kwietnia 2018 odbędzie się jego I edycja. Poprowadzi ją Angelika Chimkowska, która osobiście zbudowała sieć kontaktów na LN w ciągu roku od 3000 do prawie 8000 zdobywając przez ten portal kontrakty i możliwość współpracy z korporacjami oraz dużymi klientami biznesowymi!

 

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

 

Na szkoleniu dowiesz się, dlaczego LinkedIn daje nie tylko możliwości zdobywania wartościowych kontaktów, ale jak te kontakty zamieniać w kontrakty. Nauczysz się używać LN nie tylko do działań marketingowych, ale zobaczysz praktyczne strategie używania LN jako narzędzia w sprzedaży.

 

<<KLIKNIJ, ŻEBY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE>>

Uwaga! Termin zapisów  na szkolenie upływa 30 marca 2018 r.

 

Będziesz wiedział co robić, a czego unikać, ale również przygotujesz pierwsze posty oraz zoptymalizujesz profile firmowe i prywatne dla kluczowych osób w procesie sprzedaży.

 

 

PROGRAM LINKEDIN SELLING 

 

MIEJSCE: Wrocław

TERMIN: 10 kwietnia 2018, godz. 9:00-16:00

 

Moduł 1
Social selling:
• Trendy w nowoczesnej sprzedaży oraz o tym dlaczego warto połączyć social sell-ing ze sprzedażą tradycyjną,
• Najważniejsze zasady socialsellingu,
• Integracja działań marketingowo-sprzedażowych,
• Przykłady oraz wybór strategii dla własnej marki.

 

Moduł 2
LinkedIn w praktyce:
• Rodzaje profili, działań i specyfika portalu,
• Wybór strategii i przykłady skutecznych działań sprzedażowych w Polsce i za granicą,
• Działania na LinkedIn, które realizują strategię sprzedażową firmy.

 

Moduł 3
Grzechy główne i sprawdzone sposoby działań na LinkedIn:
• Co robić, a czego unikać w działaniach na portalu,
• Sprawdzone formuły copywriterskie i video,
• Działania w przypadku kryzysów wizerunkowych,
• Przykłady oraz darmowe narzędzia do wykorzystania przy tworzeniu treści.

 

Moduł 4
Lejek sprzedażowy w social media:
• Jak zamieniać kliknięcia na kontakty, a kontakty na kontrakty,
• Od landingpage, bloga, strony firmowej po e-mail marketing i inne narzędzia, czyli jak połączyć dotychczasowe działania,
aby efektem była sprzedaż,
• Dobre narzędzia wspierające sprzedaż.

 

Moduł 5
Monitoring mediów:
• Dlaczego warto, a nawet trzeba monitorować social media?
• W jaki sposób jest on efektywny w kontekście działań sprzedażowych?
• Przykłady oraz przegląd dostępnych narzędzi do monitoringu mediów.

Uwaga! Termin zapisów na szkolenie upływa 30 marca 2018 r.

 

[POBIERZ PROGRAM]