Polityka Jakości w Human Partner Sp. z o.o.
Misja Human Partner Sp. z o.o. :
Dostarczamy rozwiązania o najwyższej jakości zapewniające budowanie przewagi konkurencyjnej.
Realizacja niniejszej Polityki Jakości opiera się na powszechnej świadomości, że odpowiedzialność za jakość wykonywanych zadań spoczywa na wszystkich pracownikach oraz kluczowych współpracownikach Firmy.
W naszych działaniach stawiamy sobie następujące cele:
- doskonalić i utrzymywać system zarządzania jakością wg ISO 9001:2015
- zapewnić wysoki poziom jakości, skuteczności oraz innowacyjności usług rozwojowych
- promować rozwój kadry w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych, etyki zawodowej i inicjatywy własnej
CELE JAKOŚCI
- spełnienie oczekiwań i wymagań Klienta przez wszystkich pracowników Human Partner Sp. z o.o. oraz osoby, organizacje i instytucje współpracujące z Firmą
- wzrost satysfakcji Klienta oraz jakości obsługi Klienta
- optymalizacja sprzedaży usług Human Partner Sp. z o.o.
- wzmocnienie konkurencyjności oraz wzrost innowacyjności Firmy na rynku
Jesteśmy firmą doradczo-szkoleniową zorientowaną na Klienta, rozwijającą nowatorski model zarządzania poprzez:
- poznanie i spełnienie oczekiwań Klienta
- podnoszenie satysfakcji Klienta
- budowanie lojalności w relacjach z Klientami
- rzetelność i jakość świadczonych usług zgodnie z obowiązującymi standardami
Wartości Firmy: współpraca i partnerskie relacje, innowacyjność, odpowiedzialność i gotowość.
Zarząd Human Partner Sp. z o.o. zobowiązuje się i wszystkich pracowników do stosowania Polityki Jakości. Prezes Zarządu zobowiązuje się do: spełniania mających zastosowanie wymagań w tym wymagań normy ISO 9001:2015, motywowania i kontrolowania pracowników w zakresie realizacji przyjętych założeń Polityki Jakości.
Zarząd Human Partner Sp. z o.o. zapewnił konieczne zasoby do realizacji powyższych celów oraz zobowiązuje się do doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością Human Partner.
Polityka Jakości jest znana i akceptowana przez wszystkich pracowników, którzy aktywnie uczestniczą w realizacji jej założeń,
a także jest rutynowo przeglądana celem zapewnienia jej przydatności.
Prezes Zarządu
Marcin Kowalski
Wrocław, dnia 29 marca 2016 r.