Szkolenie on-line: Feedback i feedforward w erze kryzysu

Zobacz, jak skutecznie przekazywać i odbierać informacje zwrotne w czasie kryzysu

Wkroczenie w pracę w kolejnym lockdownie wymaga od nas zmian w sposobie zarządzania pracownikami i koordynacji zespołów „hybrydowych”, pracujących według różnych harmonogramów i w różnych lokalizacjach. Czy wiesz, ze co druga osoba deklaruje, że konstruktywna informacja zwrotna to jedna z bardziej skutecznych metod zarządzania i motywowania pracowników? 

Okazuje się, że pracownikom zależy bardziej na pochwale, docenianiu ze strony przełożonego i konstruktywnej informacji, niż na wysokim wynagrodzeniu, interesującym projekcie.

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

cena za osobę: 699 zł netto

20-21 września 2021

 

Poznaj 3 wyzwalacze, które blokują komunikat zwrotny w Twojej firmie!

Celem tego szkolenia jest odświeżenie podejścia do komunikacji, a w szczególności feedbacku w nowej normalności. Przedstawiona wiedza odniesie się do pracy w systemie zdalnym i mieszanym (hybrydowym). Trenerka Agnieszka Ochnik przedstawi Ci 3 kluczowe obszary, na które należy zwrócić uwagę w komunikacji zdalnej z pracownikami.

Termin szkolenia online

20 i 21 września – godz. 10:00-15:00

cena za osobę: 699 zł netto

Adresaci szkolenia

Bez względu na to, czy będziesz prowadzić zebranie dla zespołu, indywidualną rozmowę z pracownikiem, a może nawet rozmowę oceniającą – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Wiedza zdobyta w czasie szkolenia ułatwi Ci rozpoznawanie blokady konstruktywnego feedbacku i pozwoli efektywnie zarządzać zespołem (zdalnie, stacjonarnie i hybrydowo).

Podczas szkolenia online dowiesz się:

  • dlaczego warto korzystać z feedbacku i często go „używać”?
  • jakie są zasady korzystania z feedbacku w pracy online?
  • dlaczego feedforward wspiera feedback?
niezbędnik managera

 

W ramach szkolenia on-line otrzymasz:

  • 10 godz. szkolenia podzielone na 2 dni
  • Możliwość konsultacji na żywo z trenerką
  • Wskazówki do stosowania techniki Marshalla Goldsmitha
  • Cyfrowy „Niezbędnik managera. Feedback, feedforward”, a w nim:

-narzędzie: wyzwalacze – blokady feedbacku

-narzędzie: 6 kroków udzielenia odbioru feedbacku Sheili Heen 

NOTATKĘ GRAFICZNĄ ZE SPOTKANIA

O prowadzącej

Agnieszka Ochnik – trenerka i konsultantka ds. rozwoju

Brała udział w projektach związanych z rozwojem kompetencji miękkich dla kadry średniego szczebla, w trakcie których zostało przeszkolonych z doskonałymi efektami ponad 700 osób. Stworzyła liczne programy rozwojowe dla menedżerów i ich pracowników (programy powitalne, językowe, doskonalące umiejętności menedżerskie i eksperckie). Współpracowała przy projektach przywódczych dla kadry zarządzającej.

Interesuje się bezkonfliktowymi metodami komunikacji w procesach biznesowych, a w szczególności metoda NVC – non violent communication dr Marshalla Rosenberga.

Szkoliła m.in. dla takich firm, takich jak: Fagor Mastercook, NetSolar, Arkana Cosmetics, BMETERS POLSKA, Palisada.pl, STATOR MK, FRANKONIA POLSKA