Drugą usługą zrealizowaną przez naszą firmę było doradztwo podczas tworzenia standardów budowania i zarządzania relacjami z pacjentami kliniki.
W wyniku przeprowadzonych analiz i rozmów z klientem, pracownikami, kadrą zarządzającą i Zarządem oraz dwudniowych warsztatów doradczych (mających na celu bardziej szczegółową analizę procesu) powstał szereg narzędzi oraz szablonów wspierających proces Profesjonalnej Obsługi Pacjenta.
Grupę docelową stanowili pracownicy Rejestracji (RR), Izby Przyjęć (IP) oraz Call Center (CC).
Wspólnie z pracownikami OOK Spektrum opracowane i udoskonalone zostały następujące narzędzia:
- Manual Profesjonalnej Obsługi Pacjenta
- Profesjonalna Rejestratorka – standard
- Metody radzenia sobie z „trudnym pacjentem”
- Diagramy Obsługi Pacjentów
- Baza Lekarze- szablon ułatwiający organizację informacji
- Słownik Pojęć Okulistycznych – szablon
- Etapy wdrażania nowego pracownika – rekomendacje ułatwiające zapewnienie wysokiego standardu Obsługi Pacjenta
- Program Powitalny dla nowego pracownika – prezentacja ppt, szablon
Cieszymy się, że mieliśmy okazję współpracować ze SPEKTRUM na wielu obszarach. Zachęcamy również do przeczytania case study innego przedstawiciela branży medycznej, który był naszym klientem – Dolnośląskiego Centrum Chorób Serca „Medinet”.