how to get into dark web how to access deep web Heineken Express url access the dark web links onions dark web market links
Wrocław

Szkolenie

SPECJALISTA SOCIAL MEDIA

Bądź tam, gdzie są Twoi KLIENCI i poznaj #SocialMediaWPraktyce

3 trenerów
2 950 zł Cena promocyjna*
3 600 zł Cena regularna
4 dni czas trwania

*Opłać kurs w całości przed I sesją szkoleniową i skorzystaj z promocyjnej ceny!

Poznaj naszych trenerów:

Angelika Chimkowska

Strateg, trener i mówca. Osobiście zbudowała sieć kontaktów na LinkedIn w ciągu roku od 3000 do prawie 9000 zdobywając przez ten portal kontrakty i możliwość współpracy z klientami.

Maciej Drzewiecki

Uwielbia e-commerce, social media i nowe technologie! pracował zarówno po stronie Klienta,
jak i agencji interaktywnej. Doradzał m. in. Grupie Kapitałowej Neonet, Galerii Dominikańskiej, Grupie Selena (jeden z największych producentów piany poliuretanowej na świecie),
czy też Grupie Impel (lider w świadczeniu kompleksowych usług outsourcingowych dla przedsiębiorstw i instytucji).

Marta Wolsztyniak

W marketingu pracuje od 10 lat jako social media manager i konsultant strategiczny. Współpracowała m.in. z Allegro, Otodom, PayU, Beck’s, DietBox. Podpowiada firmom jak połączyć social media z innymi działaniami firmy, aby tworzyły harmonijną całość i przynosiły realne zyski. Prowadzi szkolenia dla firm i warsztaty strategiczne. Współpracuje również z sektorem NGO. Specjalizacja trenerska: Digital marketing, strategie marketingowe, social media, customer experience.

Praktyczna wiedza i umiejętności z e-marketingu

Możliwość podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych

Sprawne prowadzenie profili w social media

Materiały eksperckie, przydatne narzędzia i możliwość konsultacji z trenerami po szkoleniu poprzez Slack’a

Inspiracja i wymiana wiedzy

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

nauczysz się:

Tworzyć content spójny z wizerunkiem i wdrażaną strategią (tworzyć interesujące i angażujące treści)

Przygotować strategię działań oraz komunikacji dla poszczególnych serwisów

Koordynować wszystkie aktywności w social media, tworzyć harmonogramy, estymacje oczekiwanych efektów

Zarządzać kanałami social media oraz kreować, planować i realizować kampanie marketingowe w kanałach społecznościowych

Kontrolować działania agencji czy podwykonawców w celu oceny ich poziomu pracy

Prowadzić i rozwijać skutecznie kanały social media na Facebooku, Instagramie, YouTubie czy LinkedIn

Realizować cele marketingowe firmy

Przygotować proste grafiki i wideo na potrzeby social media

Formularz kontaktowy

Dowiedz się więcej o szkoleniu

Wiadomość została wysłana
Wystpił błąd, wiadomość nie została wysłana
Wypełnij poprawnie wszystkie pola