Szkolenie

SPECJALISTA SOCIAL MEDIA

Bądź tam, gdzie są Twoi KLIENCI i poznaj #SocialMediaWPraktyce

3 trenerów
4 dni czas trwania

Poznaj naszych trenerów:

Angelika Chimkowska

Strateg, trener i mówca. Osobiście zbudowała sieć kontaktów na LinkedIn w ciągu roku od 3000 do prawie 9000 zdobywając przez ten portal kontrakty i możliwość współpracy z klientami.

Maciej Drzewiecki

Uwielbia e-commerce, social media i nowe technologie! pracował zarówno po stronie Klienta,
jak i agencji interaktywnej. Doradzał m. in. Grupie Kapitałowej Neonet, Galerii Dominikańskiej, Grupie Selena (jeden z największych producentów piany poliuretanowej na świecie),
czy też Grupie Impel (lider w świadczeniu kompleksowych usług outsourcingowych dla przedsiębiorstw i instytucji).

Marta Wolsztyniak

W marketingu pracuje od 10 lat jako social media manager i konsultant strategiczny. Współpracowała m.in. z Allegro, Otodom, PayU, Beck’s, DietBox. Podpowiada firmom jak połączyć social media z innymi działaniami firmy, aby tworzyły harmonijną całość i przynosiły realne zyski. Prowadzi szkolenia dla firm i warsztaty strategiczne. Współpracuje również z sektorem NGO. Specjalizacja trenerska: Digital marketing, strategie marketingowe, social media, customer experience.

Praktyczna wiedza i umiejętności z e-marketingu

Możliwość podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych

Sprawne prowadzenie profili w social media

Materiały eksperckie, przydatne narzędzia i możliwość konsultacji z trenerami po szkoleniu poprzez Slack’a

Inspiracja i wymiana wiedzy

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

nauczysz się:

Tworzyć content spójny z wizerunkiem i wdrażaną strategią (tworzyć interesujące i angażujące treści)

Przygotować strategię działań oraz komunikacji dla poszczególnych serwisów

Koordynować wszystkie aktywności w social media, tworzyć harmonogramy, estymacje oczekiwanych efektów

Zarządzać kanałami social media oraz kreować, planować i realizować kampanie marketingowe w kanałach społecznościowych

Kontrolować działania agencji czy podwykonawców w celu oceny ich poziomu pracy

Prowadzić i rozwijać skutecznie kanały social media na Facebooku, Instagramie, YouTubie czy LinkedIn

Realizować cele marketingowe firmy

Przygotować proste grafiki i wideo na potrzeby social media

Formularz kontaktowy

Dowiedz się więcej o szkoleniu

Wiadomość została wysłana
Wystpił błąd, wiadomość nie została wysłana
Wypełnij poprawnie wszystkie pola